• 09-08-2021, 20:35:07
    #1
    Merhabalar,
    İki doz aşı oldum ancak iki gündür grip gibiyim. Tahminimce klima yüzünden üşüttüm ama kendimden emin olmak için test olmak istiyorum. Çalıştığım yerin sahibi de zorla git diyor ve nakitim yok. Devlet hastaneleri test ücreti alıyorlar mi?
  • Kabul Edilen Cevap
  • 09-08-2021, 20:36:01
    #2
    Eğer hasta olduğunuzu beyan ederseniz almıyorlar.
  • 09-08-2021, 20:36:32
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Devlet hastanelerinde ücretsiz.
  • 09-08-2021, 20:37:03
    #4
    biontech mi hocam
  • 09-08-2021, 20:37:27
    #5
    Yurt dışı hariç covid testi ücretsiz .
    Aşıyı yeni olduysanız bu belirti bulgular normal
  • 09-08-2021, 20:37:37
    #6
    lovedone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer hasta olduğunuzu beyan ederseniz almıyorlar.
    Nasıl yani hocam
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biontech mi hocam
    Evet hocam ikisi de
  • 09-08-2021, 20:38:41
    #7
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışı hariç covid testi ücretsiz .
    Aşıyı yeni olduysanız bu belirti bulgular normal
    Yok hocam olalı iki hafta oldu
  • 09-08-2021, 20:39:13
    #8
    [QUOTE=btnaslan;1080715985]Nasıl yani hocam

    Örneğin seyehat vs. için almanız gerekiyorsa ücretli ancak hasta olduğunuzu beyan ederseniz ücretsiz oluyor. Yani durduk yere hiçbir şey yokken ücretsiz alamıyorsunuz.
  • 09-08-2021, 20:39:20
    #9
    biontech ise ağır geçirmeniz normal , babamda aşı oldu , oda baya ağır geçirdi 4 gün izin almıştı başı çok ağıyordu , sizde öyle bir belirti var mı