Merhabalar,
İki doz aşı oldum ancak iki gündür grip gibiyim. Tahminimce klima yüzünden üşüttüm ama kendimden emin olmak için test olmak istiyorum. Çalıştığım yerin sahibi de zorla git diyor ve nakitim yok. Devlet hastaneleri test ücreti alıyorlar mi?
Devlet hastanesinde test ücreti alınıyor mu? (Acil)
12
●157
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 09-08-2021, 20:37:27Yurt dışı hariç covid testi ücretsiz .
Aşıyı yeni olduysanız bu belirti bulgular normal - 09-08-2021, 20:37:37Nasıl yani hocamlovedone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam ikisi deaksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-08-2021, 20:38:41Yok hocam olalı iki hafta oldukasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-08-2021, 20:39:20biontech ise ağır geçirmeniz normal , babamda aşı oldu , oda baya ağır geçirdi 4 gün izin almıştı başı çok ağıyordu , sizde öyle bir belirti var mı