Merhabalar,
İki doz aşı oldum ancak iki gündür grip gibiyim. Tahminimce klima yüzünden üşüttüm ama kendimden emin olmak için test olmak istiyorum. Çalıştığım yerin sahibi de zorla git diyor ve nakitim yok. Devlet hastaneleri test ücreti alıyorlar mi?