Ücretsiz hocam ama yapacağınız şey tamamen hasta olduğunuza inandırmanız şart ne yazık ki, virüsün bütün etkilerini sayın hepsi bende var deyin o zaman sıkıntı olmuyor, diğer türlü epey sıkıntı açıyorlar. Ağabeyimle teste gittik neredeyse test yapmayacaklardı, ben de tüm olan olmayan bulguları saydım, sonuç olarak yapıldı ben negatif ağabeyim pozitif, geçmiş olsun dikkat et.