[QUOTE=lovedone;1080715995]
btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani hocam

Örneğin seyehat vs. için almanız gerekiyorsa ücretli ancak hasta olduğunuzu beyan ederseniz ücretsiz oluyor. Yani durduk yere hiçbir şey yokken ücretsiz alamıyorsunuz.
Anladım hocam teşekkür ederim
aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biontech ise ağır geçirmeniz normal , babamda aşı oldu , oda baya ağır geçirdi 4 gün izin almıştı başı çok ağıyordu , sizde öyle bir belirti var mı
Hayır hocam ben olalı iki hafta oldu. İlk günler agrilari oldu. Ama şu anki çok farklı grip olmuşum. Ama grip mi korona mi bilmiyorum