• 08-08-2021, 23:10:10
    #1
    Trendyol da butik ( giyim ) satışı yapmak istiyorum. Gerekli prosedürler nelerdir ? Trendyol da aktif satış yapan veya yardımcı olmak isteyen arkadaşlar iletişime geçebilirler mi ? Detayları öğrenmek istiyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 08-08-2021, 23:16:13
    #2
    Merhabalar öncelikle %44e varan komisyonları belirtmek isterim . Eğer satış yapmak ve danışmanlık istersen PM atabilirsin bana .
  • 08-08-2021, 23:17:29
    #3
    sanliyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar öncelikle %44e varan komisyonları belirtmek isterim . Eğer satış yapmak ve danışmanlık istersen PM atabilirsin bana .
    Her satistan %44 e varan komisyon mu ? PM atıyorum hocam.
  • 08-08-2021, 23:32:59
    #4
    Hocam %44 ü açabilir misin merak ettim açıkçası
  • 08-08-2021, 23:46:55
    #5
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her satistan %44 e varan komisyon mu ? PM atıyorum hocam.
    TARIKGVNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam %44 ü açabilir misin merak ettim açıkçası
    100 tlye sattığınız ürünün yüzde 44ü Trendyolun artı vir bir de kargo
  • 09-08-2021, 00:20:04
    #6
    Asıl parayı Trendyol kazanıyor.
  • 09-08-2021, 06:10:32
    #7
    PostaciKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 tlye sattığınız ürünün yüzde 44ü Trendyolun artı vir bir de kargo
    Bizim kâr marjımız ne oluyor peki hocam. 100 TL ye mâl ettiğim bir ürünü 180 TL ye satmam lazım ki daha yeni Trendyolun maliyetini karşılasın. Ee ben ne kâr edecem ki. Birde kargosu varsa ve talep az ise boşuna kürek çekmiş olacağız.
  • 09-08-2021, 07:29:19
    #8
    Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim kâr marjımız ne oluyor peki hocam. 100 TL ye mâl ettiğim bir ürünü 180 TL ye satmam lazım ki daha yeni Trendyolun maliyetini karşılasın. Ee ben ne kâr edecem ki. Birde kargosu varsa ve talep az ise boşuna kürek çekmiş olacağız.
    Burada örneği 44 üzerinden verdik ama ne sattığımız önemli ben saat ve dekorasyon ürünü satıyorum bu ürünlerde 22 alıyor saati elden 100 tlye satıyordum trendyolda 139 tlye koydum 100 benim kalanı trendyol ve kargonun ama gerçekten komisyonları aşırı yüksek diğer pazar yerlerinin daha uygun olduğunu duymuştum trendyola göre
  • 09-08-2021, 08:05:57
    #9
    %44 nedir hocam ya?

    Periyodik olarak kampanyalar oluyor. %40 indirim %30indirimli vs.
    Oralarda komisyon %15'lere kadar düşüyor. Normalde %22 olması lazım.

    Kargo baremlerini de dikkate alıp sadece kampanyalara girerek satış yapmanızda fayda var. İlk fiyat ve ikinci fiyatı yüksek girin. Örnek olarak %40 Kampanyasına girdiğinizde satış fiyatınız tutsun. Her kampanya'da da bir iki tane ürünü dip fiyattan verin iyi olacaktır. Ayrıca mağaza sayfanızı periyodik olarka güncellemeyi unutmayın. Hatta kupon da oluşturabilirsiniz mağazaınızı takip etmeleri için.

    Bir çok nüans var hocam. En iyisi ya bir profesyonelden ücretli destek almanız veya içerisine girip yanlış yapa yapa doğruyu öğrenmeniz.