100 tlye sattığınız ürünün yüzde 44ü Trendyolun artı vir bir de kargo
Bizim kâr marjımız ne oluyor peki hocam. 100 TL ye mâl ettiğim bir ürünü 180 TL ye satmam lazım ki daha yeni Trendyolun maliyetini karşılasın. Ee ben ne kâr edecem ki. Birde kargosu varsa ve talep az ise boşuna kürek çekmiş olacağız.