Bizim kâr marjımız ne oluyor peki hocam. 100 TL ye mâl ettiğim bir ürünü 180 TL ye satmam lazım ki daha yeni Trendyolun maliyetini karşılasın. Ee ben ne kâr edecem ki. Birde kargosu varsa ve talep az ise boşuna kürek çekmiş olacağız.
Burada örneği 44 üzerinden verdik ama ne sattığımız önemli ben saat ve dekorasyon ürünü satıyorum bu ürünlerde 22 alıyor saati elden 100 tlye satıyordum trendyolda 139 tlye koydum 100 benim kalanı trendyol ve kargonun ama gerçekten komisyonları aşırı yüksek diğer pazar yerlerinin daha uygun olduğunu duymuştum trendyola göre