Murat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her satistan %44 e varan komisyon mu ? PM atıyorum hocam.
TARIKGVNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam %44 ü açabilir misin merak ettim açıkçası
100 tlye sattığınız ürünün yüzde 44ü Trendyolun artı vir bir de kargo