• 05-08-2021, 21:14:34
    #1
    bi sorum olacaktı özelden iletişim geçeiblirmisin rica etsem.............
  • 05-08-2021, 21:18:23
    #2
    Üyeliği durduruldu

    Forumda varsa avukat bi baksin
    Açık konuşmak gerekirse avukat olsam ve şu başlığı görsem en iyi niyetli yardım sever avukatta olsam bakmadan geçerim biraz daha kibar olmanızı tavsiye eder mutlu akşamlar dilerim.
  • 05-08-2021, 21:20:03
    #3
    SCMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Forumda varsa avukat bi baksin
    Açık konuşmak gerekirse avukat olsam ve şu başlığı görsem en iyi niyetli yardım sever avukatta olsam bakmadan geçerim biraz daha kibar olmanızı tavsiye eder mutlu akşamlar dilerim.
    iyiki sen avukat değilsin
  • 05-08-2021, 21:23:12
    #4
    SCMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Forumda varsa avukat bi baksin
    Açık konuşmak gerekirse avukat olsam ve şu başlığı görsem en iyi niyetli yardım sever avukatta olsam bakmadan geçerim biraz daha kibar olmanızı tavsiye eder mutlu akşamlar dilerim.
    Yazılanlara tümüyle katılıyorum
    kimse sizin uşağınız ya da emir eriniz degil.
    Google'a yazıp bir avukat telefonu bulup aramanız daha doğru olacaktır.
  • 05-08-2021, 21:25:03
    #5
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılanlara tümüyle katılıyorum
    kimse sizin uşağınız ya da emir eriniz degil.
    Google'a yazıp bir avukat telefonu bulup aramanız daha doğru olacaktır.
    arkadaşlar emrettim vs. yok ve konu sizi ilgilendiriyor mu arkadaş yazmaz eleştirinize açığım diye bişi belirttiğimi hatırlamıyorum ve konun içinden geçtiniz ben teşekkür ederim ve evt güzel prim yapıp profil kişi vs. kastınız hadi artık konudan gidin
  • 05-08-2021, 21:26:03
    #6
    Başlığı görünce şaka sandım. İçeriğinin gerçek olduğunu görünce şaşırdım..
  • 05-08-2021, 21:27:55
    #7
    benimserverim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar emrettim vs. yok ve konu sizi ilgilendiriyor mu arkadaş yazmaz eleştirinize açığım diye bişi belirttiğimi hatırlamıyorum ve konun içinden geçtiniz ben teşekkür ederim ve evt güzel prim yapıp profil kişi vs. kastınız hadi artık konudan gidin
    Hala emir kipi ile konuşuyorsun.
    Yapın , edin ,gidin .
    Bizler asker değiliz ve kimsenin bir şey kasmak gibi bir derdi de yok.
    konunun içerigini sonradan yumşatmaya çalışsan da konuşma şeklin hala emir verir gibi
    Bak senin gibi yazarssak daha anlaşılır olaiblir.

    "Al bu linke bak, insanları boşa meşgul etme"

    https://www.google.com/search?q=avuk...hrome&ie=UTF-8
  • 05-08-2021, 21:32:32
    #8
    osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala emir kipi ile konuşuyorsun.
    Yapın , edin ,gidin .
    Bizler asker değiliz ve kimsenin bir şey kasmak gibi bir derdi de yok.
    konunun içerigini sonradan yumşatmaya çalışsan da konuşma şeklin hala emir verir gibi
    Bak senin gibi yazarssak daha anlaşılır olaiblir.

    "Al bu linke bak, insanları boşa meşgul etme"

    https://www.google.com/search?q=avuk...hrome&ie=UTF-8

    önce kendi konuşmanı düzelt hocam da sonra insanlara öğüt verirsin olur mu şimdi konumu boş yere meşgul etme yaptın primi gidebilirsin