Forumda varsa avukat bi baksin
7
●144
- 05-08-2021, 21:14:34bi sorum olacaktı özelden iletişim geçeiblirmisin rica etsem.............
- 05-08-2021, 21:20:03iyiki sen avukat değilsinSCMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 21:23:12Yazılanlara tümüyle katılıyorumSCMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kimse sizin uşağınız ya da emir eriniz degil.
Google'a yazıp bir avukat telefonu bulup aramanız daha doğru olacaktır. - 05-08-2021, 21:25:03arkadaşlar emrettim vs. yok ve konu sizi ilgilendiriyor mu arkadaş yazmaz eleştirinize açığım diye bişi belirttiğimi hatırlamıyorum ve konun içinden geçtiniz ben teşekkür ederim ve evt güzel prim yapıp profil kişi vs. kastınız hadi artık konudan gidinosawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 21:26:03Başlığı görünce şaka sandım. İçeriğinin gerçek olduğunu görünce şaşırdım..
- 05-08-2021, 21:27:55Hala emir kipi ile konuşuyorsun.benimserverim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapın , edin ,gidin .
Bizler asker değiliz ve kimsenin bir şey kasmak gibi bir derdi de yok.
konunun içerigini sonradan yumşatmaya çalışsan da konuşma şeklin hala emir verir gibi
Bak senin gibi yazarssak daha anlaşılır olaiblir.
"Al bu linke bak, insanları boşa meşgul etme"
https://www.google.com/search?q=avuk...hrome&ie=UTF-8 - 05-08-2021, 21:32:32osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önce kendi konuşmanı düzelt hocam da sonra insanlara öğüt verirsin olur mu şimdi konumu boş yere meşgul etme yaptın primi gidebilirsin