Hala emir kipi ile konuşuyorsun.
Yapın , edin ,gidin .
Bizler asker değiliz ve kimsenin bir şey kasmak gibi bir derdi de yok.
konunun içerigini sonradan yumşatmaya çalışsan da konuşma şeklin hala emir verir gibi
Bak senin gibi yazarssak daha anlaşılır olaiblir.
"Al bu linke bak, insanları boşa meşgul etme"
https://www.google.com/search?q=avuk...hrome&ie=UTF-8
önce kendi konuşmanı düzelt hocam da sonra insanlara öğüt verirsin olur mu şimdi konumu boş yere meşgul etme yaptın primi gidebilirsin