osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılanlara tümüyle katılıyorum
kimse sizin uşağınız ya da emir eriniz degil.
Google'a yazıp bir avukat telefonu bulup aramanız daha doğru olacaktır.
arkadaşlar emrettim vs. yok ve konu sizi ilgilendiriyor mu arkadaş yazmaz eleştirinize açığım diye bişi belirttiğimi hatırlamıyorum ve konun içinden geçtiniz ben teşekkür ederim ve evt güzel prim yapıp profil kişi vs. kastınız hadi artık konudan gidin