benimserverim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar emrettim vs. yok ve konu sizi ilgilendiriyor mu arkadaş yazmaz eleştirinize açığım diye bişi belirttiğimi hatırlamıyorum ve konun içinden geçtiniz ben teşekkür ederim ve evt güzel prim yapıp profil kişi vs. kastınız hadi artık konudan gidin
Hala emir kipi ile konuşuyorsun.
Yapın , edin ,gidin .
Bizler asker değiliz ve kimsenin bir şey kasmak gibi bir derdi de yok.
konunun içerigini sonradan yumşatmaya çalışsan da konuşma şeklin hala emir verir gibi
Bak senin gibi yazarssak daha anlaşılır olaiblir.

"Al bu linke bak, insanları boşa meşgul etme"

https://www.google.com/search?q=avuk...hrome&ie=UTF-8