gencbeyin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arapça tabelaları şikayet etsek?
27
●595
- 05-08-2021, 11:41:58İngilizceye yükselen olmuş baya garibiz. Tamamen ingilizce bir tabela görürsem ondan da rahatsız olurum, ancak asimilasyon ve gereklilikleri göz önünde bulundurarak durumu değerlendirmek gerek. Yani gündelik hayatta arapça kullanan veya ihtiyaç duyan kaç kişi var ingilizce diline kıyasen? Biraz mantıklı yordamlamak lazım.
- 05-08-2021, 11:46:20CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatih'den Zeytinburnuna kadar 1 tane türkçe tabela bulamazsın hocam - 05-08-2021, 11:47:24Başkaları ile dost, kendi vatandaşıyla düşman....bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 11:50:51Malesef keşke halkıyla dostlukları geliştirebilselerdiimalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
