• 05-08-2021, 11:36:50
    #10
    gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ingilizce markaları ve tabelaları neden şikayet etmiyorsunuz?
    tamamen ingilizce bir tabela görmedim şuana kadar en fazla firma ismi ingilizce oluyor
  • 05-08-2021, 11:41:58
    #11
    İngilizceye yükselen olmuş baya garibiz. Tamamen ingilizce bir tabela görürsem ondan da rahatsız olurum, ancak asimilasyon ve gereklilikleri göz önünde bulundurarak durumu değerlendirmek gerek. Yani gündelik hayatta arapça kullanan veya ihtiyaç duyan kaç kişi var ingilizce diline kıyasen? Biraz mantıklı yordamlamak lazım.
  • 05-08-2021, 11:42:03
    #12
    Hemen karşımda var bir tane. Baktıkça içim gıcıklanıyor!

  • 05-08-2021, 11:45:39
    #13
    Mülteciler, vergiden muaf, aylık gelirleri var kira erzak yardım etc. , en az 3+1 bahçeli ev alıyorlar bedava'ya. her şey serbest sizce kaldırırlar mı ?

    aslında biz mülteciyiz.
  • 05-08-2021, 11:45:49
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arapları savunduğumdan değil ama bi ülke dışına çıkın türk tabelalarını görün hocam her 100 metrede bir Gaziantep mutfağı, kebap mutfağı , dünya döner vs .)
  • 05-08-2021, 11:46:02
    #15
    zabita amirliğine şikayet edebilirsiniz onlar ilgileniyor bu konularla
  • 05-08-2021, 11:46:20
    #16
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen karşımda var bir tane. Baktıkça içim gıcıklanıyor!


    Fatih'den Zeytinburnuna kadar 1 tane türkçe tabela bulamazsın hocam
    • CGLR
    CGLR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-08-2021, 11:47:24
    #17
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun 30 milyon dolar somaliye hibe ediyoruz dostlukları güçlendirme amaçlı
    Başkaları ile dost, kendi vatandaşıyla düşman....
  • 05-08-2021, 11:50:51
    #18
    imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkaları ile dost, kendi vatandaşıyla düşman....
    Malesef keşke halkıyla dostlukları geliştirebilselerdi