gencbeyin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ingilizce markaları ve tabelaları neden şikayet etmiyorsunuz?
tamamen ingilizce bir tabela görmedim şuana kadar en fazla firma ismi ingilizce oluyor