Konu
Arapça tabelaları şikayet etsek?
05-08-2021, 11:36:50
#10
Ucube
gencbeyin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ingilizce markaları ve tabelaları neden şikayet etmiyorsunuz?
tamamen ingilizce bir tabela görmedim şuana kadar en fazla firma ismi ingilizce oluyor