İngilizceye yükselen olmuş baya garibiz. Tamamen ingilizce bir tabela görürsem ondan da rahatsız olurum, ancak asimilasyon ve gereklilikleri göz önünde bulundurarak durumu değerlendirmek gerek. Yani gündelik hayatta arapça kullanan veya ihtiyaç duyan kaç kişi var ingilizce diline kıyasen? Biraz mantıklı yordamlamak lazım.