Ateşim Normal ama Ateşim Var Gibi Hissediyorum
9
●89
- 05-08-2021, 03:02:08Arkadaşlar Selam Şu 2 Gün Içerisinde Başliktanda Gordugu Gibi Boyle Ateşim yok fakat ben öyle hissediyorum ve halsizlikde var korona felan deilim sanirim tat alabiliyorum. sizce nasil gecer veya neden kaynakli bu.
- 05-08-2021, 03:10:08Üşüyor musunuz yoksa haralet mi var hocam ?egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 03:11:11Hastalanmanın başlangıcı olabilir. Genelde ben de hastalanmadan önce ufak ufak halsizlik, ateş var gibi hissetme sorunları yaşıyorum daha sonra hastalanıyorum zaten.
Üşütmüş olabilirsiniz. Ihlamur içmenizi tavsiye ederim. Hatta mümkünse limonlu bir ıhlamur içip terleyebilirsiniz. - 05-08-2021, 03:11:27hayir hocam ateşim 36 derece normal ama 2 gündür kendimi ateşim varmiş gibi hissediyorumclogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 03:14:54Eğer üşüme şeklinde değil ateş basıyor ise size bunun bir çok nedeni olabilir hocam hormonsal da olabilir migren vs varsa bundan da olabilir tükettiğiniz yicekler eğer ağır ise buda sebep olabilir veya kafein tüketimi artar ise bundan da olabilir yani bunun bir çok nedeni olabilir bu olay uzun süreli devam eder ise doktora başvurun fakat geçici bir durum olur ise dert etmeyin hocam olur bunlar herkesteegrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 03:16:09tavsiyeleriniz icin tesekkurler. yarinda gecmesse bi saglik ocagina gorunecegim.clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2021, 03:17:30Geçmiş olsun hocam şimdidenegrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle