• 05-08-2021, 03:02:08
    #1
    Arkadaşlar Selam Şu 2 Gün Içerisinde Başliktanda Gordugu Gibi Boyle Ateşim yok fakat ben öyle hissediyorum ve halsizlikde var korona felan deilim sanirim tat alabiliyorum. sizce nasil gecer veya neden kaynakli bu.
  • 05-08-2021, 03:03:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Aleyküm Selam hocam kendinizi okuya bilirsiniz sağlıksal olmaya bilir yani
  • 05-08-2021, 03:10:08
    #3
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Selam Şu 2 Gün Içerisinde Başliktanda Gordugu Gibi Boyle Ateşim yok fakat ben öyle hissediyorum ve halsizlikde var korona felan deilim sanirim tat alabiliyorum. sizce nasil gecer veya neden kaynakli bu.
    Üşüyor musunuz yoksa haralet mi var hocam ?
  • 05-08-2021, 03:11:11
    #4
    Hastalanmanın başlangıcı olabilir. Genelde ben de hastalanmadan önce ufak ufak halsizlik, ateş var gibi hissetme sorunları yaşıyorum daha sonra hastalanıyorum zaten.

    Üşütmüş olabilirsiniz. Ihlamur içmenizi tavsiye ederim. Hatta mümkünse limonlu bir ıhlamur içip terleyebilirsiniz.
  • 05-08-2021, 03:11:27
    #5
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üşüyor musunuz yoksa haralet mi var hocam ?
    hayir hocam ateşim 36 derece normal ama 2 gündür kendimi ateşim varmiş gibi hissediyorum
  • 05-08-2021, 03:14:54
    #6
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayir hocam ateşim 36 derece normal ama 2 gündür kendimi ateşim varmiş gibi hissediyorum
    Eğer üşüme şeklinde değil ateş basıyor ise size bunun bir çok nedeni olabilir hocam hormonsal da olabilir migren vs varsa bundan da olabilir tükettiğiniz yicekler eğer ağır ise buda sebep olabilir veya kafein tüketimi artar ise bundan da olabilir yani bunun bir çok nedeni olabilir bu olay uzun süreli devam eder ise doktora başvurun fakat geçici bir durum olur ise dert etmeyin hocam olur bunlar herkeste
  • 05-08-2021, 03:16:09
    #7
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer üşüme şeklinde değil ateş basıyor ise size bunun bir çok nedeni olabilir hocam hormonsal da olabilir migren vs varsa bundan da olabilir tükettiğiniz yicekler eğer ağır ise buda sebep olabilir veya kafein tüketimi artar ise bundan da olabilir yani bunun bir çok nedeni olabilir bu olay uzun süreli devam eder ise doktora başvurun fakat geçici bir durum olur ise dert etmeyin hocam olur bunlar herkeste
    tavsiyeleriniz icin tesekkurler. yarinda gecmesse bi saglik ocagina gorunecegim.
  • 05-08-2021, 03:17:30
    #8
    egrafikdeposu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiyeleriniz icin tesekkurler. yarinda gecmesse bi saglik ocagina gorunecegim.
    Geçmiş olsun hocam şimdiden
  • 05-08-2021, 03:18:19
    #9
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam şimdiden
    sagolun hocam