Hastalanmanın başlangıcı olabilir. Genelde ben de hastalanmadan önce ufak ufak halsizlik, ateş var gibi hissetme sorunları yaşıyorum daha sonra hastalanıyorum zaten.

Üşütmüş olabilirsiniz. Ihlamur içmenizi tavsiye ederim. Hatta mümkünse limonlu bir ıhlamur içip terleyebilirsiniz.