Arkadaşlar Selam Şu 2 Gün Içerisinde Başliktanda Gordugu Gibi Boyle Ateşim yok fakat ben öyle hissediyorum ve halsizlikde var korona felan deilim sanirim tat alabiliyorum. sizce nasil gecer veya neden kaynakli bu.
Üşüyor musunuz yoksa haralet mi var hocam ?