Konu
Ateşim Normal ama Ateşim Var Gibi Hissediyorum
05-08-2021, 03:02:08
#1
egrafikdeposu
Arkadaşlar Selam Şu 2 Gün Içerisinde Başliktanda Gordugu Gibi Boyle Ateşim yok fakat ben öyle hissediyorum ve halsizlikde var korona felan deilim sanirim tat alabiliyorum. sizce nasil gecer veya neden kaynakli bu.