• 29-07-2021, 16:34:02
    #10
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazaryerlerinde satıcılar genelde üreticiler onlardan başka kimse kazanmıyor, toptan alanlarda kazanmıyor hesap yapıyorum işin içinden çıkamıyorum.

    Fabrikadan ürünü 14 veriyorlar. Oradan ürün alan bir firma Pazaryerinde 18 tl satıyor, bunun %10 u komisyon, baskılı kartonu ile gönderiyor oda min 1 tl kazandığı 1.20 tl, 30 üründen biri iade olsa kazandığı tüm kar gidiyor.(Kargo parası) Nasıl bir pazarlama anlayışı anlamadım gitti, üstüne hesap kitap yapmadan reklam çıkıyorlar...
    Dızcılar çalıyor 3 5 liradan veriyor 😂 hırsızdan satın alıp satıyorlar
  • 29-07-2021, 16:35:19
    #11
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dızcılar çalıyor 3 5 liradan veriyor 😂 hırsızdan satın alıp satıyorlar
    yok hocam sağlam bir firma benim rakip firma, Adam çok hesap kitap yapmıyor yada totalde kazanıyor.
  • 29-07-2021, 16:37:26
    #12
    arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam sağlam bir firma benim rakip firma, Adam çok hesap kitap yapmıyor yada totalde kazanıyor.
    Valla ben bir kaç kere gördüm 40 liralık ürünü 10 liraya verdi adamlar hem de bir sürü bu nasıl olur dedim Tokatçı. Bunlar dedi öyle gidip depo soymuyorlar bı yolunu bulmuş malı bedava indiriyorlar
  • 29-07-2021, 16:39:06
    #13
    hocam covidden sonra e-ticaret iş ilanları arttı bu bir gerçek ama insanlar şunu kaçırdı ÜRETİCİLERİN bir çoğu e-ticarete girdi (aslında pazaryerlerine girdi) bu bir gerçek bende bir üreticide çalışıyorum durum bu şekilde