Pazaryerlerinde satıcılar genelde üreticiler onlardan başka kimse kazanmıyor, toptan alanlarda kazanmıyor hesap yapıyorum işin içinden çıkamıyorum.
Fabrikadan ürünü 14 veriyorlar. Oradan ürün alan bir firma Pazaryerinde 18 tl satıyor, bunun %10 u komisyon, baskılı kartonu ile gönderiyor oda min 1 tl kazandığı 1.20 tl, 30 üründen biri iade olsa kazandığı tüm kar gidiyor.(Kargo parası) Nasıl bir pazarlama anlayışı anlamadım gitti, üstüne hesap kitap yapmadan reklam çıkıyorlar...
Dızcılar çalıyor 3 5 liradan veriyor 😂 hırsızdan satın alıp satıyorlar