arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pazaryerlerinde satıcılar genelde üreticiler onlardan başka kimse kazanmıyor, toptan alanlarda kazanmıyor hesap yapıyorum işin içinden çıkamıyorum.

Fabrikadan ürünü 14 veriyorlar. Oradan ürün alan bir firma Pazaryerinde 18 tl satıyor, bunun %10 u komisyon, baskılı kartonu ile gönderiyor oda min 1 tl kazandığı 1.20 tl, 30 üründen biri iade olsa kazandığı tüm kar gidiyor.(Kargo parası) Nasıl bir pazarlama anlayışı anlamadım gitti, üstüne hesap kitap yapmadan reklam çıkıyorlar...
Dızcılar çalıyor 3 5 liradan veriyor 😂 hırsızdan satın alıp satıyorlar