arap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam sağlam bir firma benim rakip firma, Adam çok hesap kitap yapmıyor yada totalde kazanıyor.
Valla ben bir kaç kere gördüm 40 liralık ürünü 10 liraya verdi adamlar hem de bir sürü bu nasıl olur dedim Tokatçı. Bunlar dedi öyle gidip depo soymuyorlar bı yolunu bulmuş malı bedava indiriyorlar