• 27-07-2021, 14:50:47
    #1
    Merhabalar, dechatlon sitesinden kürek çekme aleti aldım. Fakat 2-3 kere anca kullandık. Alalı 35 gün olmuş. Dechatlon iade süresini 60 güne çıkartmış.
    Fakat şöyle bir sorunum var.
    Ürünün kutusunu attık. Yani büyük bir ürün ve kutusu yok. Müşteri temsilcisine de bağlanamadım. Bu ürünü dechatlon iade alır mı?

    Not: siteden iade oluşturdum fakat kutu olmadığı için gönderip göndermeme konusunda kafam karıştı. Tekrar git gel olmaması için.

    Daha önce iade yapmış yada bilgisi olan arkadaşlar destek olursa sevinirim.

    Kolay gelsin
  • 27-07-2021, 15:05:18
    #2
    Hocam ben 6-7 ay kullandığım ürünü bağlantıda kopma yaptığı için götürdüm kutu vs. hiçbir şey yoktu sadece decathlon hesabı ile almıştım. Ürünü direkt götürdüm sorunu gördüler direkt ürünü o şekilde aldılar kutu vs. yoktu yani mağaza gidip şansınızı denemenizi tavsiye ederim
  • 27-07-2021, 15:08:36
    #3
    rimep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben 6-7 ay kullandığım ürünü bağlantıda kopma yaptığı için götürdüm kutu vs. hiçbir şey yoktu sadece decathlon hesabı ile almıştım. Ürünü direkt götürdüm sorunu gördüler direkt ürünü o şekilde aldılar kutu vs. yoktu yani mağaza gidip şansınızı denemenizi tavsiye ederim
    Teşekkürler hocam, telefonla da ulaşamadım. Dediğiniz gibi gidip sorayım. Ona göre ürünü götüreyim. Büyük ve ağır bir ürün çünkü. Umarım mağazadan testlim alırlar kutusuz