Hocam ben 6-7 ay kullandığım ürünü bağlantıda kopma yaptığı için götürdüm kutu vs. hiçbir şey yoktu sadece decathlon hesabı ile almıştım. Ürünü direkt götürdüm sorunu gördüler direkt ürünü o şekilde aldılar kutu vs. yoktu yani mağaza gidip şansınızı denemenizi tavsiye ederim