rimep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben 6-7 ay kullandığım ürünü bağlantıda kopma yaptığı için götürdüm kutu vs. hiçbir şey yoktu sadece decathlon hesabı ile almıştım. Ürünü direkt götürdüm sorunu gördüler direkt ürünü o şekilde aldılar kutu vs. yoktu yani mağaza gidip şansınızı denemenizi tavsiye ederim
Teşekkürler hocam, telefonla da ulaşamadım. Dediğiniz gibi gidip sorayım. Ona göre ürünü götüreyim. Büyük ve ağır bir ürün çünkü. Umarım mağazadan testlim alırlar kutusuz