Merhabalar, dechatlon sitesinden kürek çekme aleti aldım. Fakat 2-3 kere anca kullandık. Alalı 35 gün olmuş. Dechatlon iade süresini 60 güne çıkartmış.
Fakat şöyle bir sorunum var.
Ürünün kutusunu attık. Yani büyük bir ürün ve kutusu yok. Müşteri temsilcisine de bağlanamadım. Bu ürünü dechatlon iade alır mı?
Not: siteden iade oluşturdum fakat kutu olmadığı için gönderip göndermeme konusunda kafam karıştı. Tekrar git gel olmaması için.
Daha önce iade yapmış yada bilgisi olan arkadaşlar destek olursa sevinirim.
Kolay gelsin