İltica hakkinda soru r10+
15
●289
- 27-07-2021, 01:14:36Forumda yurtdisinda yasayan bir cok kisi var. Eminim aralarinda bu konuda bilgili insanlar da vardir. Sari mikrofonun son videosundaki suriyeli röportajı sonrasi ülkemde 2. Sinif hatta 3. Sinif kategorisinde oldugumu fark ettim. Suana kadar din, yönelim dolayisiyla bir cok ayrimciliga katlandim. Ama artik dayanilir gibi değil. Hem ekonomik hem finansal anlamda ozgur değilim ve artik yoruldum. iltica edip gitmek istiyorum ancak arastirmalarima göre iltica etmek icin iltica edilecek ulkede bulunmak gerekiyormuş bu doğru mu? Ne yapabilirim ? Bu konuda önerileriniz var mi son zamanlarda inanilmaz çaresiz hissediyorum kendimi.
- 27-07-2021, 01:21:08Dil okulu bahanesi ile çıkıp orada kalmaya çalışın, iltica pek bi zor.
- 27-07-2021, 01:23:03ingilizce konusunda kendimi gelistiriyorum ama hala cok eksigim olduğunun farkindayim. Türkiyede herhangi bir universiteden bagimsiz kanada'da farkli bir okul icin basvurma sansim var mi ? Baska yol konusunda onerileriniz nedir hocam ? Bu arada cevabiniz icin cok teşekkürler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2021, 01:24:50yero, atlas gibi yurt dışı eğitim firmaları ile bir telefonda görüş. Durumunu onlara anlat, onlar olup olmayacağını söyleyecektir. Okul haricinde turist olarak gidersin ya da nitelikliysen iş daveti ile gidebilirsin. Rica ederim.WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2021, 01:29:01Grafik Tasarim mezunuyum yasadigim ciddi yasamsal psikolojik sorunlar yuzunden özgün olamiyorum. Web Konusunda iyiyim sifirdan kaliteli projeler gerceklestirebilme altyapim var. Davet icin kanada'da calismakta bir firma mi bulmam gerekiyor yoksa Turkiyeden götürecek bir firma mi bulmam gerekiyor ? Bilgisizim bu konularda.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2021, 01:32:03İltica konusu çok sıkıntı hocam ben de düşündüm zamanında ama aile var eş var dost var birine bir şey olsa cenazelerine bile gelememek bir yana, gittiğin ülkelerde de başta bildiğin esir kampında kalır gibi kalıyorsun. Sırayla ülkeye alıyorlar diye okumuştum bir yerde belki yanlıştır. En mantıklı seçenek üniversite yolu ile gidip oturum izni çıkartmak onun içinde biraz da olsa birikim lazım. Eğer +100binin varsa 1 saniye bile bekleme git
Eğer o da yoksa dil kursu ile gidip kaçak kalman lazım.
- 27-07-2021, 01:38:37Hocam es dost yok. Ailem var ama sözde. Yani tamamen her seyi birakip gidebilirim hiçbir engel yok bu konuda.batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer o da yoksa dil kursu ile gidip kaçak kalman lazım.