Forumda yurtdisinda yasayan bir cok kisi var. Eminim aralarinda bu konuda bilgili insanlar da vardir. Sari mikrofonun son videosundaki suriyeli röportajı sonrasi ülkemde 2. Sinif hatta 3. Sinif kategorisinde oldugumu fark ettim. Suana kadar din, yönelim dolayisiyla bir cok ayrimciliga katlandim. Ama artik dayanilir gibi değil. Hem ekonomik hem finansal anlamda ozgur değilim ve artik yoruldum. iltica edip gitmek istiyorum ancak arastirmalarima göre iltica etmek icin iltica edilecek ulkede bulunmak gerekiyormuş bu doğru mu? Ne yapabilirim ? Bu konuda önerileriniz var mi son zamanlarda inanilmaz çaresiz hissediyorum kendimi.