İltica konusu çok sıkıntı hocam ben de düşündüm zamanında ama aile var eş var dost var birine bir şey olsa cenazelerine bile gelememek bir yana, gittiğin ülkelerde de başta bildiğin esir kampında kalır gibi kalıyorsun. Sırayla ülkeye alıyorlar diye okumuştum bir yerde belki yanlıştır. En mantıklı seçenek üniversite yolu ile gidip oturum izni çıkartmak onun içinde biraz da olsa birikim lazım. Eğer +100binin varsa 1 saniye bile bekleme git

Eğer o da yoksa dil kursu ile gidip kaçak kalman lazım.