Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İltica'dan önce normal olarak gitmeyi araştırın. İltica en son seçenek ve kolay değil.
Şu an en kolay seçenek dil okulu için gitmek. Kanada'da bir de üniversite okudunuz mu zaten mezun olunca 2-3 yıl çalışma izniniz oluyor. Sonrası da oturma izni vs...
ingilizce konusunda kendimi gelistiriyorum ama hala cok eksigim olduğunun farkindayim. Türkiyede herhangi bir universiteden bagimsiz kanada'da farkli bir okul icin basvurma sansim var mi ? Baska yol konusunda onerileriniz nedir hocam ? Bu arada cevabiniz icin cok teşekkürler.