• 25-07-2021, 20:56:57
    #1
    Merhabalar sitede sürekli nasıl para kazanılır. Nasıl bir konuda başkalarının önerebileceği birisi olabilirim, diye arayışlar içerisindeyim. Yorum hizmeti gibi birşeyler gördüm. Acaba kendim, tanıdıklarımdan falan isimleri farklı , profil resimleri olan gmail hesapları ile kendim elle tek tek yorum yapsam kazanabilir miyim ? 50 hesabım olsa, kendim tek tek yorumlar yapabileceğimi düşünüyorum. Önerebileceğiniz birşey varmı..
    Yazılımdan pek anlamasamda biryerden başlayıp kendimi geliştirmem gerektiğini düşünüyorum.
  • 25-07-2021, 20:59:18
    #2
    Aynı ipden yazılan yorumlar algılanıp sistem tarafından silinir. Silinmese bile yarardan çok zararı olabilir karşı tarafa
  • 25-07-2021, 20:59:28
    #3
    Merhaba, tabiki kazanabilirsiniz. Şu kadar yorum şu kadar TL gibi ilanlar açanlar olabiliyor. Onları takip edin, firmaların copy paste işlemlerini yapabilirsiniz. Forumda zamanla işverenleri takip ederek, gelir elde edebilecek alanlar bulabilirsiniz.Ek olarak yaptığınız işte önerilmek, işi ne kadar iyi yaptığınızla ilgilidir. Forumu takip ederek, yönelmek istediğiniz alanı tespit edin öncelikle.
  • 25-07-2021, 21:01:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yorum işi yaparsın tabi. Önce siparişler gelir alırsın 3-5 sipariş. Oldu bu iş tutturdum valla dersin. Sonra bu yorumlar neden siliniyor diye insanlar geribildirim yapar gönder kardeşim paramı geri der. O an parayı yemiş ve kenarda paran yoksa yandın ki ne yandın Paran varsa gönderirsin sonra bu iş benlik değil der kısa yoldan denemeyle kalırsın. Eğer yorumları kalıcı sağlarsan, profesyonel, güvenilir ticaret yaparsan güzel kazanırsın
  • 25-07-2021, 21:04:34
    #5
    ParaParala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum işi yaparsın tabi. Önce siparişler gelir alırsın 3-5 sipariş. Oldu bu iş tutturdum valla dersin. Sonra bu yorumlar neden siliniyor diye insanlar geribildirim yapar gönder kardeşim paramı geri der. O an parayı yemiş ve kenarda paran yoksa yandın ki ne yandın Paran varsa gönderirsin sonra bu iş benlik değil der kısa yoldan denemeyle kalırsın. Eğer yorumları kalıcı sağlarsan, profesyonel, güvenilir ticaret yaparsan güzel kazanırsın
    Şuan hiçbirşey yapmıyorum ama ön bilgi olarak eksi ve artı yönlerini öğrenmek istedim. Aklıma gelen bir fikirde. Sosyal medya üzerinden 50 kişilik bir grup kurup , yorum atmamda yardımcı olucak adamlar aramak ama biraz zahmetli gibi. Kendim atsam aynı ip üzerinden olmuyormuş. Bir yolda yürürken çıkmaz sokağa girmekten sıkıldım artık
  • 25-07-2021, 21:11:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan hiçbirşey yapmıyorum ama ön bilgi olarak eksi ve artı yönlerini öğrenmek istedim. Aklıma gelen bir fikirde. Sosyal medya üzerinden 50 kişilik bir grup kurup , yorum atmamda yardımcı olucak adamlar aramak ama biraz zahmetli gibi. Kendim atsam aynı ip üzerinden olmuyormuş. Bir yolda yürürken çıkmaz sokağa girmekten sıkıldım artık
    Herkesin sıkıntısı maalesef ekonomik zorluklar. Ufak tefek işler ile harçlığım çıksın derken bile o harçlığı kaybedebiliriz. Altı üstü yorum yapılacak değil sevgili kardeşim. 50-100 kişilik gruplada yürümez. Bizdeki sistemleri, grupları görsen adamlar aşmış kendilerini dersin. Ama basit görünen aslında zor bir iştir. Forumda yorum hizmetine denk gelmen ve herkes yapıyor ben niye yapamayayim demen normal. Eminim bizlerden hiçbir farkın yoktur. Ama şunu bil gördüğün 100 kişi varsa yorum hizmeti sağlayan bunların arasında sadece 15-20 kişi bu işi yapıyordur. Geri kalan 80i ne yapıyor dersen üzerine para koyarak o 20 kişiden yorum hizmeti alıyor. Bu yüzden kafan karışmasın. Benim 1yorum satış bedelim 5₺ 'dir. Üzerine dilediğin kadar koy müşteri bul işi bana pasla kazan. Burada gördüğün arkadaşlarımızın %80 'i bu şekilde kazanıyor. Yorum sağlayıcılara müşteri getirerek kazan bu işin içerisine sıfır bilgi ile girme. Aylardır burada neler çektiğimize şahit olsaydın keşke. Vazgeç demiyorum bir ucundan başla diyorum.
  • 25-07-2021, 21:14:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle aramıza hoşgeldin. @ParaParala; hocamın dediklerine katılıyorum. Hizmet vermek istediğin işi öncelikle çok iyi araştırman lazım rakiplerin(yoldaşların) kimler bunları tartman lazım. En önemlisi de güzel bir 1 2 ay geçir güzel ticaretle yap kendini o arada geliştirmiş olursun. Yorum işi kolay gibi gözükebilir fakat çok zor emin olabilirsin ve keşke senin anlattığın gibi her yorumu aynı cihazdan atabilsek ne kadar güzel olurdu. Hayatında ki bu önemli girişimde şimdiden başarılar dilerim ve hayırlısı olsun.
  • 25-07-2021, 21:14:47
    #8
    ParaParala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin sıkıntısı maalesef ekonomik zorluklar. Ufak tefek işler ile harçlığım çıksın derken bile o harçlığı kaybedebiliriz. Altı üstü yorum yapılacak değil sevgili kardeşim. 50-100 kişilik gruplada yürümez. Bizdeki sistemleri, grupları görsen adamlar aşmış kendilerini dersin. Ama basit görünen aslında zor bir iştir. Forumda yorum hizmetine denk gelmen ve herkes yapıyor ben niye yapamayayim demen normal. Eminim bizlerden hiçbir farkın yoktur. Ama şunu bil gördüğün 100 kişi varsa yorum hizmeti sağlayan bunların arasında sadece 15-20 kişi bu işi yapıyordur. Geri kalan 80i ne yapıyor dersen üzerine para koyarak o 20 kişiden yorum hizmeti alıyor. Bu yüzden kafan karışmasın. Benim 1yorum satış bedelim 5₺ 'dir. Üzerine dilediğin kadar koy müşteri bul işi bana pasla kazan. Burada gördüğün arkadaşlarımızın %80 'i bu şekilde kazanıyor. Yorum sağlayıcılara müşteri getirerek kazan bu işin içerisine sıfır bilgi ile girme. Aylardır burada neler çektiğimize şahit olsaydın keşke. Vazgeç demiyorum bir ucundan başla diyorum.
    En iyisi biraz daha gözlemlemek. Biraz daha sabır. Kaliteli hizmet ve düzgün işçilik ile herşey çözülür. Kaliteli hizmet vermem için daha fazla tecrübeye ihtiyacım var. Genede vakit ayırıp yazdığınız için teşekkür ederim. Umarım dilediğiniz yere gelirsiniz bol kazançlar
  • 25-07-2021, 21:19:12
    #9
    Arsemia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle aramıza hoşgeldin. @ParaParala; hocamın dediklerine katılıyorum. Hizmet vermek istediğin işi öncelikle çok iyi araştırman lazım rakiplerin(yoldaşların) kimler bunları tartman lazım. En önemlisi de güzel bir 1 2 ay geçir güzel ticaretle yap kendini o arada geliştirmiş olursun. Yorum işi kolay gibi gözükebilir fakat çok zor emin olabilirsin ve keşke senin anlattığın gibi her yorumu aynı cihazdan atabilsek ne kadar güzel olurdu. Hayatında ki bu önemli girişimde şimdiden başarılar dilerim ve hayırlısı olsun.
    Teşekkür ederim biraz daha temkinli davranıp sağlam adım atmayı düşünüyorum. Geriye döndüğumde keşkelerle dolu bir geçmiş değilde, iyiki böyle yapmışım diyebileceğim anılar biriktirmek istiyorum. Bana yazıp düşüncelerinizi , fikirlerinizi, en önemliside geriye alınması mümkün olmayan zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim. Herşey gönlünüzce olsun🥰