Yorum işi yaparsın tabi. Önce siparişler gelir alırsın 3-5 sipariş. Oldu bu iş tutturdum valla dersin. Sonra bu yorumlar neden siliniyor diye insanlar geribildirim yapar gönder kardeşim paramı geri der. O an parayı yemiş ve kenarda paran yoksa yandın ki ne yandın

Paran varsa gönderirsin sonra bu iş benlik değil der kısa yoldan denemeyle kalırsın. Eğer yorumları kalıcı sağlarsan, profesyonel, güvenilir ticaret yaparsan güzel kazanırsın
Şuan hiçbirşey yapmıyorum ama ön bilgi olarak eksi ve artı yönlerini öğrenmek istedim. Aklıma gelen bir fikirde. Sosyal medya üzerinden 50 kişilik bir grup kurup , yorum atmamda yardımcı olucak adamlar aramak ama biraz zahmetli gibi. Kendim atsam aynı ip üzerinden olmuyormuş. Bir yolda yürürken çıkmaz sokağa girmekten sıkıldım artık