Yorum işi yaparsın tabi. Önce siparişler gelir alırsın 3-5 sipariş. Oldu bu iş tutturdum valla dersin. Sonra bu yorumlar neden siliniyor diye insanlar geribildirim yapar gönder kardeşim paramı geri der. O an parayı yemiş ve kenarda paran yoksa yandın ki ne yandın

Paran varsa gönderirsin sonra bu iş benlik değil der kısa yoldan denemeyle kalırsın. Eğer yorumları kalıcı sağlarsan, profesyonel, güvenilir ticaret yaparsan güzel kazanırsın