imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan hiçbirşey yapmıyorum ama ön bilgi olarak eksi ve artı yönlerini öğrenmek istedim. Aklıma gelen bir fikirde. Sosyal medya üzerinden 50 kişilik bir grup kurup , yorum atmamda yardımcı olucak adamlar aramak ama biraz zahmetli gibi. Kendim atsam aynı ip üzerinden olmuyormuş. Bir yolda yürürken çıkmaz sokağa girmekten sıkıldım artık
Herkesin sıkıntısı maalesef ekonomik zorluklar. Ufak tefek işler ile harçlığım çıksın derken bile o harçlığı kaybedebiliriz. Altı üstü yorum yapılacak değil sevgili kardeşim. 50-100 kişilik gruplada yürümez. Bizdeki sistemleri, grupları görsen adamlar aşmış kendilerini dersin. Ama basit görünen aslında zor bir iştir. Forumda yorum hizmetine denk gelmen ve herkes yapıyor ben niye yapamayayim demen normal. Eminim bizlerden hiçbir farkın yoktur. Ama şunu bil gördüğün 100 kişi varsa yorum hizmeti sağlayan bunların arasında sadece 15-20 kişi bu işi yapıyordur. Geri kalan 80i ne yapıyor dersen üzerine para koyarak o 20 kişiden yorum hizmeti alıyor. Bu yüzden kafan karışmasın. Benim 1yorum satış bedelim 5₺ 'dir. Üzerine dilediğin kadar koy müşteri bul işi bana pasla kazan. Burada gördüğün arkadaşlarımızın %80 'i bu şekilde kazanıyor. Yorum sağlayıcılara müşteri getirerek kazan bu işin içerisine sıfır bilgi ile girme. Aylardır burada neler çektiğimize şahit olsaydın keşke. Vazgeç demiyorum bir ucundan başla diyorum.