• 23-07-2021, 05:01:35
    #10
    Hocam benim günde artık 2,50 Paketi buluyor günde bir pakete kadar kullanım yapıyorsanız mutlaka ve mutlaka 4 mg nikotin sakızı öneririm tadından dolayı canınız zaten sigara istemeyecektir bir ara sakız sayesinde 3-4 ay kadar bırakmıştım
  • 23-07-2021, 07:10:24
    #11
    Tütün bağımlılığı çok zordur. bırakmak , kurtulmak çok zordur. kişinin iradesi ile kendine eziyet ederek bırakmayı denemesi yerine : Sigara Bıraktırma konusunda çalışan, bu konuda maaş alan, sigara bırakmanın kişiye göre bir tedavi süreci olduğunu bilen kurumlar var. "ALO 171 Sigara bırakma danışma hattı" arayın ve bırakmayı ertelemeyin
  • 23-07-2021, 07:28:58
    #12
    KarmaDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir buçuk yıl oldu sigarayı. sigaraya aşık bir birey olarak hem ben hem annem bıraktık. KETEM'e başvurduk, champix adında bir ilaç verdiler ve şok edici derecede hiç zorlanmadan bıraktık. ücretsiz aldık ilaçları
    Hocam yan etkisi oldu mu ilacin. Benim arkadasim da kullanmisti, tam bi yuruyen ölüye cevirmisti cocugu. sacmasapan ruyalar gormeye baslamis, gece uykulari surekli bolunmeye baslamisti. Sizde ya da annenizde herhangi bir yan etki goruldu mu acaba?
  • 23-07-2021, 09:34:15
    #13
    Taktik ve motiveleri geciyorum,
    Champix kullanarak bir yandan hala sigara icmeye devam ederek bıraktım.
    bir aylik sigara parani peşin gomuyorsun, fakat sonuç başarılı
  • 23-07-2021, 09:59:28
    #14
    En az nikotin olanından alın. Winston ve marlboroda var. Eczanelerde sakız olarak vardı bir aralar
  • 23-07-2021, 11:39:03
    #15
    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yan etkisi oldu mu ilacin. Benim arkadasim da kullanmisti, tam bi yuruyen ölüye cevirmisti cocugu. sacmasapan ruyalar gormeye baslamis, gece uykulari surekli bolunmeye baslamisti. Sizde ya da annenizde herhangi bir yan etki goruldu mu acaba?
    benim bünyemin aşırı hassas olmasına rağmen hem annemin hem de benim hissettiğim yan etki sıfırdı. neden? çünkü ilaçla birlikte bol bol su aldım gün içinde
  • 23-07-2021, 12:02:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tamamen irade meselesi, bende günlük 1.5, 2 paket içiyorum bırakmaya çalışıyorum fakat bırakamıyorum. Sağlık bakanlığının vermiş olduğu ilaçları kullandım yan etkileri sebebiyle bırakmak zorunda kaldım. Bu iş beyinde bitmesi gerekiyor.
  • 23-07-2021, 18:35:30
    #17
    https://buharkeyf.shop/elektronik-si...caliburn-g-pod 3 aydır içmiyorum
  • 23-07-2021, 18:42:06
    #18
    eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'a şükür 15 yıl içtim şimdi bıraktım. Yanlış anlaşılmasın içtim diye değil bıraktım diye şükür ediyorum. Tam üç ay oldu. Fakat biri yanımda içinde çok canım çekiyor...
    Ben de 12 yıl içtikten sonra bıraktım şükür. Sigarayı bırakalı 2 yıla yakın oldu ama ne zaman yanımda 4 5 kişi sigara içse canım çekiyor. Galiba o istekten ölene kadar kurtulamayacağız.