Tamamen irade meselesi, bende günlük 1.5, 2 paket içiyorum bırakmaya çalışıyorum fakat bırakamıyorum. Sağlık bakanlığının vermiş olduğu ilaçları kullandım yan etkileri sebebiyle bırakmak zorunda kaldım. Bu iş beyinde bitmesi gerekiyor.