bir buçuk yıl oldu sigarayı. sigaraya aşık bir birey olarak hem ben hem annem bıraktık. KETEM'e başvurduk, champix adında bir ilaç verdiler ve şok edici derecede hiç zorlanmadan bıraktık. ücretsiz aldık ilaçları
Hocam yan etkisi oldu mu ilacin. Benim arkadasim da kullanmisti, tam bi yuruyen ölüye cevirmisti cocugu. sacmasapan ruyalar gormeye baslamis, gece uykulari surekli bolunmeye baslamisti. Sizde ya da annenizde herhangi bir yan etki goruldu mu acaba?