eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah'a şükür 15 yıl içtim şimdi bıraktım. Yanlış anlaşılmasın içtim diye değil bıraktım diye şükür ediyorum. Tam üç ay oldu. Fakat biri yanımda içinde çok canım çekiyor...
Ben de 12 yıl içtikten sonra bıraktım şükür. Sigarayı bırakalı 2 yıla yakın oldu ama ne zaman yanımda 4 5 kişi sigara içse canım çekiyor. Galiba o istekten ölene kadar kurtulamayacağız.