• 21-07-2021, 23:59:54
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Bir Hafta İçinde 2. Kez Baba Olacağım Kızım İçin Sürekli İsim Bakıyoruz,
    İlk Çoçuğum Erkek Onun Adını Vefat Eden Kardeşimin Adını Koydum Volkan
    Şimdi Kız Çoçuğu Geliyor İsim Düşünüyoruz Sürekli Ne Söyleseler Olmaz Güzel Değil Diyorum
    Siz Olsanız Ne Koyardınız İsmini..
  • 22-07-2021, 00:02:28
    #2
    Eylül ismi çok güzel bir isim. Anlamlı olur şahsen
  • 22-07-2021, 00:02:42
    #3
    Hilal, Allah analı babalı büyütsün hocam hızlı yazınca unuttum söylemeyi😅
  • 22-07-2021, 00:03:06
    #4
    Hayırlı olsun hocam bize daha çook var ama ben olsam Esra koyardım.
  • 22-07-2021, 00:03:12
    #5
    Şimdiden Allah analı babalı büyütsün hocam. Defne ismini çok severim, belki siz de seversiniz.
  • 22-07-2021, 00:03:52
    #6
    geçen bir konuda bana kızın olursa ne koyarsın ismini diye sordu kız arkadaşım venüs dedim , dayımlar dalga geçer yok mars diye dedi ben de marsı 2.si koyarım dedim :d naçizane venüs ismini seviyorum
  • 22-07-2021, 00:04:29
    #7
    Aleyna, İrem, Eda, İlayda, Gözde, Gizem, Sude bunlar olabilir hocam. Şimdiden Allah analı babalı büyütsün. Allah kazadan korusun.
  • 22-07-2021, 00:04:40
    #8
    Grafik Tasarım Uzmanı 🎨
    Hâyra
  • 22-07-2021, 00:05:02
    #9
    Volkan & Vildan