Merhaba Arkadaşlar Bir Hafta İçinde 2. Kez Baba Olacağım Kızım İçin Sürekli İsim Bakıyoruz,
İlk Çoçuğum Erkek Onun Adını Vefat Eden Kardeşimin Adını Koydum Volkan
Şimdi Kız Çoçuğu Geliyor İsim Düşünüyoruz Sürekli Ne Söyleseler Olmaz Güzel Değil Diyorum
Siz Olsanız Ne Koyardınız İsmini..
Kızım İçin İsim Öneri
83
●1.127
- 22-07-2021, 00:03:52geçen bir konuda bana kızın olursa ne koyarsın ismini diye sordu kız arkadaşım venüs dedim , dayımlar dalga geçer yok mars diye dedi ben de marsı 2.si koyarım dedim :d naçizane venüs ismini seviyorum