• 22-07-2021, 00:05:04
    #10
    Neslihan, Nalan, Aslıhan
  • 22-07-2021, 00:05:10
    #11
    Defne
  • 22-07-2021, 00:05:13
    #12
    Elif Özne hocam. Elif isminin yanına koyulan birçok isim güzeldir. Ama Özne anlamlı ve fazla yok.
  • 22-07-2021, 00:05:15
    #13
    Minnak kizimin ismi Ravza,bir kizim daha olsa ismini Eslem veya İklimya koyardim.Gerci hatun kismi illa ben koyacagim ismini der.

    Bu ara da Allah Anali Babali buyutsun kardesim.
  • 22-07-2021, 00:05:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah analı babalı büyütsün hocam
  • 22-07-2021, 00:07:18
    #15
    Katya
  • 22-07-2021, 00:08:08
    #16
    Supersonic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen bir konuda bana kızın olursa ne koyarsın ismini diye sordu kız arkadaşım venüs dedim , dayımlar dalga geçer yok mars diye dedi ben de marsı 2.si koyarım dedim :d naçizane venüs ismini seviyorum
    Reis gerçekten yaparsan bunu haberdar et beni çok merak ediyorum😂😂
  • 22-07-2021, 00:09:59
    #17
    Melis ismini çok beğeniyorum . Allah analı babalı büyütsün. Eğer ismini koymaya karar verdiğiniz zaman etiketlerseniz sevinirim. Merak ettim açıkçası
  • 22-07-2021, 00:10:40
    #18
    Allah analı babalı büyütsün benim de ikiz kızlarım var. İsimleri Mira ve Lina