geçen bir konuda bana kızın olursa ne koyarsın ismini diye sordu kız arkadaşım venüs dedim , dayımlar dalga geçer yok mars diye dedi ben de marsı 2.si koyarım dedim :d naçizane venüs ismini seviyorum