Merhaba Arkadaşlar Bir Hafta İçinde 2. Kez Baba Olacağım Kızım İçin Sürekli İsim Bakıyoruz,
İlk Çoçuğum Erkek Onun Adını Vefat Eden Kardeşimin Adını Koydum Volkan
Şimdi Kız Çoçuğu Geliyor İsim Düşünüyoruz Sürekli Ne Söyleseler Olmaz Güzel Değil Diyorum
Siz Olsanız Ne Koyardınız İsmini..