• 19-07-2021, 16:25:44
    #1
    PREMIUM SEO
    Merhabalar, dün cüzdanımı kaybettim bulamadık. İçerisinde banka kartlarım ve ehliyetim bir miktarda para vardı. Kartlar ve para önemli değil ama ehliyet için endişelendim. Karakola gittiğimde nüfustan çıkırılacağını ama işlemlerin nasıl yapıldığını bilmediklerini söylediler.
    Internetten araştırdım ama farklı şeyler yazıyor. Kimisi evrakların olması gerektiğini kimisi de bazılarının gerektiğini söylemişler yani net bir şey yok. Eski tip ehliyetin çıkarılması için neler yapmam gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olanlarla paylaşırsa sevinirim.
  • 19-07-2021, 16:27:57
    #2
    Ben de çipli kimlik kartını kaybettim
  • 19-07-2021, 16:33:06
    #3
    Dijital Pazarlama Ajansı
    eğer 2 seneyi geçmişse alalı, tekrardan sağlık raporu ve vesikalık ile gidip çıkarttırıyorsun. Benim de kayboldu. Ben kimliğime işlettim. şimdilik öyle kullanıyorum.
  • 19-07-2021, 16:34:26
    #4
    PREMIUM SEO
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer 2 seneyi geçmişse alalı, tekrardan sağlık raporu ve vesikalık ile gidip çıkarttırıyorsun. Benim de kayboldu. Ben kimliğime işlettim. şimdilik öyle kullanıyorum.
    8 yıllık hocam. Kimliği yenilemedim. Normal şekilde almak istiyorum. Sağlık raporu ve biyometrik fotoğraf yeterli oluyor mu hocam?
  • 19-07-2021, 16:35:37
    #5
    Dijital Pazarlama Ajansı
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 yıllık hocam. Kimliği yenilemedim. Normal şekilde almak istiyorum. Sağlık raporu ve biyometrik fotoğraf yeterli oluyor mu hocam?
    Ben almaya çalıştığımda böyle söylenmişti.
  • 19-07-2021, 16:42:44
    #6
    Neden boşu boşuna ekstra bir kart çıkartıyorsun ki. Kimlik kartına işlet gitsin.
    Sağlık raporu,( göz raporu da olması lazım)
    Biyometrik fotoğraf
    199 nolu telefon ile randevu al. 1 hafta içinde eve geliyor.
  • 19-07-2021, 16:49:13
    #7
    PREMIUM SEO
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden boşu boşuna ekstra bir kart çıkartıyorsun ki. Kimlik kartına işlet gitsin.
    Sağlık raporu,( göz raporu da olması lazım)
    Biyometrik fotoğraf
    199 nolu telefon ile randevu al. 1 hafta içinde eve geliyor.
    Kimliği de yeniletmedim henüz. O zaman kimliği yeniletip ehliyeti direk işletebiliyorum doğru anladıysam.
  • 19-07-2021, 16:58:19
    #8
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimliği de yeniletmedim henüz. O zaman kimliği yeniletip ehliyeti direk işletebiliyorum doğru anladıysam.
    Ehliyet eski ehliyetse işlemiyor. Ben yeni ehliyet sandım. Gitmişken ehliyette kimlikte yenilenmiş olur. ☺️
  • 19-07-2021, 17:07:05
    #9
    PREMIUM SEO
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyet eski ehliyetse işlemiyor. Ben yeni ehliyet sandım. Gitmişken ehliyette kimlikte yenilenmiş olur. ☺️
    Eskiye işlenmiyor biliyorum hocam o zaman kimliği yenileyip ehliyeti işleteyim. Teşekkür ederim ilginize.