Merhabalar, dün cüzdanımı kaybettim bulamadık. İçerisinde banka kartlarım ve ehliyetim bir miktarda para vardı. Kartlar ve para önemli değil ama ehliyet için endişelendim. Karakola gittiğimde nüfustan çıkırılacağını ama işlemlerin nasıl yapıldığını bilmediklerini söylediler.
Internetten araştırdım ama farklı şeyler yazıyor. Kimisi evrakların olması gerektiğini kimisi de bazılarının gerektiğini söylemişler yani net bir şey yok. Eski tip ehliyetin çıkarılması için neler yapmam gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olanlarla paylaşırsa sevinirim.
Kaybolan ehliyet - işlemler nelerdir?
9
●110
- 19-07-2021, 16:33:06eğer 2 seneyi geçmişse alalı, tekrardan sağlık raporu ve vesikalık ile gidip çıkarttırıyorsun. Benim de kayboldu. Ben kimliğime işlettim. şimdilik öyle kullanıyorum.
- 19-07-2021, 16:34:268 yıllık hocam. Kimliği yenilemedim. Normal şekilde almak istiyorum. Sağlık raporu ve biyometrik fotoğraf yeterli oluyor mu hocam?SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2021, 16:35:37Ben almaya çalıştığımda böyle söylenmişti.BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2021, 16:49:13Kimliği de yeniletmedim henüz. O zaman kimliği yeniletip ehliyeti direk işletebiliyorum doğru anladıysam.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2021, 16:58:19Ehliyet eski ehliyetse işlemiyor. Ben yeni ehliyet sandım. Gitmişken ehliyette kimlikte yenilenmiş olur. ☺️BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2021, 17:07:05Eskiye işlenmiyor biliyorum hocam o zaman kimliği yenileyip ehliyeti işleteyim. Teşekkür ederim ilginize.cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
