cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden boşu boşuna ekstra bir kart çıkartıyorsun ki. Kimlik kartına işlet gitsin.
Sağlık raporu,( göz raporu da olması lazım)
Biyometrik fotoğraf
199 nolu telefon ile randevu al. 1 hafta içinde eve geliyor.
Kimliği de yeniletmedim henüz. O zaman kimliği yeniletip ehliyeti direk işletebiliyorum doğru anladıysam.