Merhabalar, dün cüzdanımı kaybettim bulamadık. İçerisinde banka kartlarım ve ehliyetim bir miktarda para vardı. Kartlar ve para önemli değil ama ehliyet için endişelendim. Karakola gittiğimde nüfustan çıkırılacağını ama işlemlerin nasıl yapıldığını bilmediklerini söylediler.
Internetten araştırdım ama farklı şeyler yazıyor. Kimisi evrakların olması gerektiğini kimisi de bazılarının gerektiğini söylemişler yani net bir şey yok. Eski tip ehliyetin çıkarılması için neler yapmam gerekiyor? Bu konuda tecrübesi olanlarla paylaşırsa sevinirim.