eğer 2 seneyi geçmişse alalı, tekrardan sağlık raporu ve vesikalık ile gidip çıkarttırıyorsun. Benim de kayboldu. Ben kimliğime işlettim. şimdilik öyle kullanıyorum.
8 yıllık hocam. Kimliği yenilemedim. Normal şekilde almak istiyorum. Sağlık raporu ve biyometrik fotoğraf yeterli oluyor mu hocam?