Anket Bu tarz bir siteye aylık ödemel olarak üye olur muydunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 10
Bu tarz bir siteye aylık ödemel olarak üye olur muydunuz?
Evet
%20,00 (2 Oy)
Hayır
%80,00 (8 Oy)
  • 18-07-2021, 16:53:12
    #10
    Metaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün içeriği tek seferde indirip, editleyip lisansıda kaldırıp clone yapıp satarlar.
    zor lisans yaparım hepsini şifreli sayfa yaparım dersen, şifreli sayfalara tüm yazılımcılar irrite olur.
    yani gelecek vad etmez.
    Peki yıllık 300 lira gibi bir ücret alıp tamamen açık kaynaklı paylaşsak nasıl olur sizce? En azından 1 yıllık ücret ödenmş olur ki buda yeni scriptler için bütçe oluşturur. Aynı zamanda ucuza hosting ssl gibi ayrıcalıklar edinmiş olur üye.
  • 18-07-2021, 16:55:06
    #11
    kement52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki yıllık 300 lira gibi bir ücret alıp tamamen açık kaynaklı paylaşsak nasıl olur sizce? En azından 1 yıllık ücret ödenmş olur ki buda yeni scriptler için bütçe oluşturur. Aynı zamanda ucuza hosting ssl gibi ayrıcalıklar edinmiş olur üye.
    birde elementor gibi eklenti yapıp tema yapıcı düzenleyici yapsan belki hocam aksi halde tutmaz.
  • 18-07-2021, 16:56:57
    #12
    Metaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birde elementor gibi eklenti yapıp tema yapıcı düzenleyici yapsan belki hocam aksi halde tutmaz.
    R10da neden isteyen yok anlamadım ben şahsen direkt üye olurdum Hem sınırsız script hemde uygun fiyata hosting ayrıcalığı. Bugün e ticaret scripti almaya kalksan bin lira.
  • 18-07-2021, 16:59:09
    #13
    kement52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10da neden isteyen yok anlamadım ben şahsen direkt üye olurdum Hem sınırsız script hemde uygun fiyata hosting ayrıcalığı. Bugün e ticaret scripti almaya kalksan bin lira.
    hocam düşünce güzel ama ürün yanlış.
    ben eğlence sitesi yaptım millet aylık 40 50 lira verip eğleniyor vip gold üyelik vs.
    vermezse siteye yine giriyor ama çoğu avantajdan yararlanamaz.
    ben gerekirse tempforesteki siteyi html şeklinde indirip uyarlarım. adam opencart yapmış ama ben kendi panelime giydiririm.