R10da neden isteyen yok anlamadım ben şahsen direkt üye olurdum

Hem sınırsız script hemde uygun fiyata hosting ayrıcalığı. Bugün e ticaret scripti almaya kalksan bin lira.
hocam düşünce güzel ama ürün yanlış.
ben eğlence sitesi yaptım millet aylık 40 50 lira verip eğleniyor vip gold üyelik vs.
vermezse siteye yine giriyor ama çoğu avantajdan yararlanamaz.
ben gerekirse tempforesteki siteyi html şeklinde indirip uyarlarım. adam opencart yapmış ama ben kendi panelime giydiririm.