kement52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki yıllık 300 lira gibi bir ücret alıp tamamen açık kaynaklı paylaşsak nasıl olur sizce? En azından 1 yıllık ücret ödenmş olur ki buda yeni scriptler için bütçe oluşturur. Aynı zamanda ucuza hosting ssl gibi ayrıcalıklar edinmiş olur üye.
birde elementor gibi eklenti yapıp tema yapıcı düzenleyici yapsan belki hocam aksi halde tutmaz.