birde elementor gibi eklenti yapıp tema yapıcı düzenleyici yapsan belki hocam aksi halde tutmaz.
R10da neden isteyen yok anlamadım ben şahsen direkt üye olurdum

Hem sınırsız script hemde uygun fiyata hosting ayrıcalığı. Bugün e ticaret scripti almaya kalksan bin lira.